One week later....

Ledsen att jag inte har bloggat på 1 vecka men jag har gjort massa annat....
Förra veckan var jag sjuk ganska länge och sen har jag shoppat, a lot.
Shopping är som terapi för mig:)
Och så har jag haft fult upp med att lära mig texterna till julavslutningen.
Som var igår!!:)
Idag har jag stoooorhandlat och gjort middag.
Och nu är jag äntligen ledig och har lite tid att relaxa:)
Min vecka:

Ny färg på naglarna♥


Ätit tomtecholkad :)


Vi har satt upp julgranen.


Jag var på teater, där fick vi smultrondricka:)
Det var lite av det jag gjort i veckan.

/Bella

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan du inte visa din shopping? :D

2011-12-23 @ 00:17:30
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0