Im dancing on my own

I fredags var jag på stan helt ensam, jag hade lite ärenden att göra men vart klar på typ en timme och sedan gick jag om kring på stan och gjorde ingenting tillslut satte jag mig på ett café och läste läxor.
Men nu undrar ni säkert: men varför var hon tvungen att vara på stan, hon kunde ju gått hem?
saken är den att jag skulle äta middag på Tzatziki senare och jag hade ingen riktig lust att åka hem.
Så kan det gå om man är lite lat av sig:)


Köpte ett underbart lipgloss.
Present till miss Sofia och örhängen.


/Bella

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har Watermelon Mint från samma serie. Älskar det!

2011-11-19 @ 16:26:18
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0