3 juni

Var på bröllop igår, det var jätte vackert.
Dom gifte sig utom hus vid en stor ek, vilken tur att det var soligt:).
Brudparet anlände i en gammal, gammal vit bil.
Middagen var jätte god och till efterrätt fick man hallonmousse:).
Efter middagen (och en massa annat skoj) vart det fest, med vansinig dans. Mina fötter dog.
Allt var super trevligt!!

  
Den "gammla, gammla" bilen:).

Just nu tittar jag på Marie Antoinette, önskar jag var hon(fast utan all död, såklart).

Jag vill oxå shoppa som Marie:).

/Bella


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, Marie Antoinette är jättehärlig. Vi började se den med klassen på historian, fast vi såg aldrig klart den. :(

2011-11-19 @ 16:53:39
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0