Ålandet

Dom senaste dagarna så har jag varit borta.
Först hos mina fastrar, sedan mormor, fastrarna en gång till, en stund med Ida och så hem till fastararna igen och tillslut hem....

Men idag gick jag upp 6.30 för att åka till Åland.
Det var riktigt roligt, jag åkte med Ida:)
Som vanligt så mådde jag sjukt illa, blir lätt sjösjuk....
Men det gick good och jag fick en hel rulle:


Och så köpte jag ett grått nagellack, super snyggt, mörkt och matt.
Det bästa är att det heter New-York♥

Efter båtresan så gick vi på fiskaffärer och köpte skaldjur (till Ida).
Och efter det en snabb tur till Gränby.
Det var min dag det fast i snabbrepris, har varit borta heeela dagen.
Men det var super mysigt i alla fall:)


/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0