Städa eller inte städa?

Idag har jag rensat i mitt rosa skåp.
Och för alla som inte vet så e det ett stort linneskåp som tar över halva mitt rum....
Jag har lite svårt för att kasta grejor men jag rensade endå bort 1 och 1/2 hylla:)
Och så stoppa jag massa gamla tidningar där.
Men tyvärr har jag så lite tidningar (eller inte;) jag har massvis) så dom bara ramlar omkull i hyllorna.
Det betyder bara en sak, jag måste köpa fler:))
Om jag inte gör det kommer mina tidningar bli sneda och det vill jag ju inte....


/Bella

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har också ganska svårt att göra mig av med mina gamla saker.. :/

Men det känns skönt när man har lyckats iallafall! ;)



Kan du inte fota och visa hur det ser ut med tidningarna? :D

2012-01-09 @ 14:28:20
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0