TGIF

Igår så hände det massor av saker.
Först så var jag och SofiaS på stan och fika, efter det var jag hos optikern och guess what?
Jag har fått glasögon, svaga men endå....
Jag fick oxå mitt smink från UK(+tre presenter där ifrån) igår.
På kvällen så var jag och SofiaM på Grand där hennes boyfriend spelade, hårdrock dock vilket inte riktigt e min sorst musik men det var okej:)
Jag e sådär vacker utan smink+glasögon;)
Jag har inga bilder från Grand p.g.a. att det var så himla mörkt där inne....
Meow Bella

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad fin du är i glasögon! :) <3

Svar: Tack så mycket, själv tycker jag att jag ser lite konstig ut ;)
Bella

2012-10-13 @ 20:08:39
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0