Be the kind of person that you want to meet.

Jag har varit hemma idag inte för att jag e sjuk eller så utan för att jag e sååå trött efter igår.
Så vad hände igår då?
Jo hela skolan var på skolresa till Stockholm.
Det var väldigt roligt men omg vad jag gick igår, först från t-centralen till fotografiska, sen gick jag runt där typ en timma, sen tillbaka till centralen, sen gick jag på lunch och efter det åkte vi till sundbybergs textilcentrum gick runt där ganska länge och sist tillbaka till centralen och hem till Uppsala.
Vart lite rörigt där, hoppas ni fatta endå:)
Jag fick med mig jätte fina tyger till ett projekt vi har i skolan och jag fick se en jätte bra utställning av David LaChapelle, så det var en riktigt bra dag:)
Bilder från stockholm + en liten bild på Prins:)
 
 
Meow Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0