läs my story

äntligen har jag orkat fortsätta på min bok:
ur:kapitel 6.kan man känna tårrar om man drömmer?

-         Hur gick det? Jag gissar på as dåligt.
Det var Angelina hon hade tydligen väntat uppe på Maggie.

Maggie suckade och gick upp för trappan till sovloftet.

-         Man svarar faktiskt när någon pratar med en, sa Angelina och spärrade Maggies väg.

-         Det gick väl så där, suckade Maggie.

-         Mmmm kunde väl gissa det, Will är ju ingen dansare han är ju konstnär ”typ”, fast det sista sa hon inte högt hon ville ju inte göra Maggie surare.

-         Kan jag bara få sova, sa Maggie och låste in sig i badrummet.

-         Men Maggie!!

-         Tyst Angel, så att du inte väcker ungarna.

-         Jaja men jag hoppas att du är väl medveten om att du måste berätta allt för mig i morgon.

Eftersom att Maggie inte svarade gick Angelina och la sig i den kudmördade sängen.

När Maggie kom ut ur badrummet låg Angelina och sov.

Hon log, Angelina var lika envis som en åsna.


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

åh tack! =D

2010-01-16 @ 21:54:28
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

allt bra? :)

2010-01-18 @ 19:32:39
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0