mmmm?

vad ska man skriva?
okej em jag har varit hos mormor hela helgen det har varit ganska roligt jag har vunnit 2/2 sequens matcher det var roligt må jag säga;).
och mer hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nej jag kan inte komma på något.
jo!! insamlingsgalan för haiti den såg jag på det var ju ganska roligt till och med robert pattinson var med fast själv tycker jag att han är ganska ful(ops nu vill 50% av alla kvinnor i hela världen döda mig:@).
hm inget mer trr jag kramisar till alla på haiti, det tror jag ni behöver Bella.

Mrs Jay-z var med på hope for haiti now och sjöng Halo.

Kommentarer
Postat av: sannie

hon är så snygg D:

2010-01-25 @ 11:17:55
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0