okej....

så här är det om man går in på vissa inlägg så kan man se att "viran" har skrivit massa saker om mig.
det är nämligen så att när jag gick i 2:an slogs min klass ihop med en 1:a i 1:an gick "viran".
vi började umgås men jag upptäkte tidigt att hennes funktionshinder var svåra att tas med.
men jag bryde mig inte "viran" var min allra bästa kompis.
efter några år när jag växte upp fick jag ständigt nya vänner och tyvär är "viran" inte så bra på sånt.
och vi hade många catfighter, vi slogs faktiskt på riktigt....
men vi vart alltid samms vad hade jag för val? jag kunde inte tänka mig en dag då jag inte gick ham till "viran" gjorde mina läxor och åt middag.
men så fort jag började högstadiet vart jag tvungen att läga mer tid på tex.läxor och sånt.
och dagen jag skulle ha min födelsedagsfest messade hon mig och frågade varför jag inte hade kontaktat henne på så länge, så jag förklarade att i ett "förhållande" måste båda anstränga sig för att det ska funka.
då vart hon skit sur....
och förklarade att hon minsan anträngde sig och alltid har ställt upp för mig, fast vi båda vaet att det är tvärt om.
då vart hon ännu argare och påpekade alla mina fel och kallade mig massa saker.
då slutade jag svara och har inte ringt,messat eller pratat med henne på ca3 månader.
jag kan inte säga att jag inte saknar henne för det gör jag även om jag aldrig kommer att förlåta henne för vad hon sa till mig.
så nu vet ni och det här är saningen jag lovar jag kan inte ljuga om sånt här....
Bella
blomma från egypten

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

haha ja precis :p

2010-01-09 @ 18:22:36
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: flisan

Jobbigt med kompisbråk :( <3

2010-01-11 @ 17:15:56
URL: http://lakritsgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0