24 November

Idag var en relativt händelserik dag, gemfört med resten av veckan.
I skolan var det bara samma vanliga, det roligaste som hände i skolan var så klart min torsdags lunch med SofiaM.
Vi äter lunch tillsammans varje torsdag.
Vi äter tillsammans efter som att jag har tidigare lunch än alla andra i min klass(på torsdagar)och Sofias klass (men inte dom som har tyska) äter samma tid som jag.
Efter lunchen lekte Sofia frisör, jag fick massa olika frisyrer:)


Väl hemma så var jag kattvakt åt grannarnas katter.
Jag ska ta hand om deras katter i morgon och i helgen oxå.


Det var super mysigt♥

/Bella

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Tack! :)



Fin fläta! Gud vad mysigt att vara kattvakt, jag var hundvakt åt några kompisar till familjen förut. Det var supermysigt! :)

2011-11-24 @ 20:13:17
URL: http://lakritsgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0