Är det du som e tandfen?

Varit sjukt trött dom senaste dagarna och inte orkat blogg nånting.
Men idag var det lite bättre (bortsett från migrän:-() jag hade riktigt trevligt på kemin, älskar kemi.

Och efter skolan var jag och fika:)
Åt ett litet spöke:


En annan sak som jag e lite putt på.
Alla åker till massa trevliga ställen på höstlovet, Frida åkte till Paris i morse, SofiaM ska till Venedig, Mirmor ska till teneriffa och Ida sitter just nu på planet till Istanbul.
Och jag då?
Jag sitter bara hemma och lyssnar på music.
Det e ju skönt i för sig att inte göra något men jag e så sugen på att resa....
Fast i morgon ska jag till Ebba och fira henne (hon fyllde år igår:))
Och sen så ska jag vara lite med Mirmor innan hon åker och det e ju trevligt:)
Okej nu måste jag blogga lite på belleandgigi:)

/Bella
P.S. För den som undrar över titeln så e det ett intärnskämt mellan mig och Anna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: <3

Trackback
RSS 2.0